klik utk download Janji Jingga PR

kawan-kawan farizmusa.blogspot.com

Sabtu, 18 Julai 2009

Saya yakin ini satu pembunuhan !

" Sehingga jam 6 pagi ( semalam ) beliau didapati masih tidur ( di ruang tamu pejabat SPRM ) . Selepas itu dia tidak kelihatan . Dari mana dia jatuh atau tempat mana dia jatuh saya tidak boleh pastikan ".
Pengarah Siasatan SPRM , Mohd. Shukri Andullah
DIA BOHONG ! SPRM BOHONG ! TAK LOGIK !
1. Kes ini hanya melibatkan RM 2,345.00 pembelian bendera Malaysia
2. Untuk apa dia tidur di Pejabat SPRM sedangkan beliau datang dengan kereta sendiri .
3. Esoknya ( 17 Julai 2009 ) beliau akan mendaftarkan perkahwinan dengan tunangnya . Mesti dia akan bergegas pulang untuk persiapan tersebut .
4. Beliau hanyalah saksi
5. Kedudukan badan beliau ( lihat gambar ) adakah dalam keadaan terjatuh daripada bangunan tingkat 14 ?
6. SPRM beritahu selesai soal siasat jam 3,45 pagi dan dibebaskan . Beliau minta kebenaran untuk berehat di bilik tetamu . TIDAK LOGIK ! saya pernah ditangkap . Bila dapat bebas , saya akan bergegas untuk keluar daripada Balai Polis . Saya tidak akan duduk lama di situ . SPRM BOHONG !
7. Polis beritahu mati mengejut ! BOHONG !
8. Tengok koyakan seluar beliau ( lihat gambar ) !!!!?????
* Terima kasih azwa gambar yang dikirim .

Tiada ulasan:

Catat Ulasan