klik utk download Janji Jingga PR

kawan-kawan farizmusa.blogspot.com

Selasa, 21 Julai 2009

sms kiriman YB datuk seri anwar kepada saya tentang pertemuan Zahid Hamidi dengan Netanyahu

20 Julai , 9.56 malam

"Menteri Pertahanan Zahid mengaku bertemu dengan menteri pertahanan penganas Israel walaupun tiada hubungan diplomatik dedah BN hipokrit , hina umat islam & mangsa Palestin"

saya siarkan berita tersebut :

BEIRUT, 17 Julai (Bernama) -- Menteri Pertahanan Datuk Seri Dr Ahmad Zahid Hamidi berkata beliau pernah mengadakan pertemuan dengan Perdana Menteri Israel Benjamin Netanyahu semasa Pertunjukkan Udara Paris di Perancis Jun lepas bagi menjelaskan pendirian Malaysia berhubung isu di Asia Barat.Beliau berkata pertemuan tersebut bukan atas permintaannya tetapi diminta sendiri pemimpin Israel itu dan beliau adalah satu-satunya Menteri Pertahanan yang ditemui Netanyahu.
"Saya mengenakan syarat kepada beliau (Netanyahu) sekiranya mahu bertemu dengan saya, iaitu tiada pegawai pengiring daripada pihak Israel, tiada jurugambar dan tiada "double standard", dan beliau akur," katanya kepada pemberita dalam sidang akhbar bersama wartawan Malaysia di sini Jumaat.
Ahmad Zahid ketika mengulas pertemuan selama 35 minit dengan Netanyahu berkata Malaysia sentiasa berdiri teguh di belakang negara seperti Lubnan, Syria dan Palestin bagi menghentikan kekejaman Israel seperti yang disuarakan oleh negara-negara anggota Pertubuhan Negara-negara Berkecuali (NAM) pada sidang kemuncak di Mesir baru-baru ini.
Beliau ketika ini mengadakan lawatan enam hari ke Lubnan. BERNAMA

FM - hebat Zahid Hamidi ni siap buat syarat dengan Netanyahu . Siap Netanyahu akur pada Zahid ! Ha ha ha ! Kenapa tiada pegawai pengiring ?Kenapa tiada jurugambar ? takut cerita sebenar bocor ke ? kenapa beria-ria benar Netanyahu nak jumpa Zahid hamidi ni ? sedangkan tiada hubungan diplomatik antara Malaysia dengan Isreal . Pelik betul ! Siapa nak jumpa siapa ni ? Siap bertegas dengan pendirian NAM terhadap kekejaman Isreal ! Fuh HEBAT ! Jarang anak melayu ni ! Atau nak kelentong 1 Malaysia ! Dalam tempoh 35 minit itu sahaja yang dibincangkan ? saya yakin 1 Malaysia tidak bodoh nak percaya pada Zahid Hamidi ni!
Pertemuan Zahid dan Netanyahu adalah bukti bahawa UMNO / BN mempunyai hubungan rapat dengan Isreal , menghina umat islam dan rakyat Palestin ! Sehingga begitu akurnya penjenayah Netanyahu kepada Zahid Hamidi !

Tiada ulasan:

Catat Ulasan