klik utk download Janji Jingga PR

kawan-kawan farizmusa.blogspot.com

Khamis, 11 Februari 2010

ceramah saya di Bagan Serai , Perak

saya baru balik daripada berceramah di Tapak Karnival Pakatan Rakyat Sapu Bersih , Bagan Serai , Perak . Bersama saya juga turut menyampaikan ceramah ialah YB Yunus ( Ketua AMK Perak ) , Abang Tan ( Ketua cabang Bagan Serai ) dan Jonah ( Naib Ketua AMK Malaysia ) .
Saya terus mengupas isu Fitnah 2 yang berlaku terhadap Datuk Seri Anwar Ibrahim , kenyataan PI Balasubramaniam yang mengecam bahawa Nasir Safar ( Bekas Pegawai Khas Najib ) yang turut bersama 2 anggota polis ( Sirul & Azilah ) sewaktu menahan wanita mongolia iaitu Altantuya .
Pihak polis minta supaya program ceramah dihentikan jam 11.30 malam . Saya terus berceramah dan berhenti jam 12 tgh malam .

Tiada ulasan:

Catat Ulasan