klik utk download Janji Jingga PR

kawan-kawan farizmusa.blogspot.com

Jumaat, 1 April 2011

video seks : hisamuddin bersekongkol dan bacul !

Kalau benar Hisamuddin Hussein selaku Menteri Dalam Negeri yang menerajui Kementerian Dalam Negeri ( KDN ) tidak bersekongkol dengan 'Datuk T' sudah pasti akan mendakwa dengan segera mengarahkan Bahagian Kawalan Filem (BKF), Kementerian Dalam Negeri (KDN) untuk menangkap dan mendakwa 'Datuk T' di bawah Seksyen 5 Akta Penapisan Filem 2002 (Akta 620) kerana memiliki serta menayang video lucah .

Tetapi sehingga sekarang tiada sebarang tindakan diambil oleh beliau malah menafikan sebarang tangkapan terhadap 'sahabat-sahabat' beliau tersebut . Lebih-lebih lagi telah mengeluarkan kenyataan awal bahawa polis tidak terlibat dalam kes fitnah 3 . Sedangkan tiada sesiapa pun lagi menuduh pihak polis dalam pembikinan video lucah itu . Ianya menimbulkan persepsi bahawa Hisam mengetahui akan perancangan jahat dan jelek fitnah 3 yang didalangi oleh 'Datuk T' .

Sikap double standard beliau benar-benar menjijikkan . Sedangkan rakyat biasa terus diambil tindakan apabila melakukan perbuatan tersebut . Ditangkap dan didakwa . Sepertimana tindakan Sepasukan empat pegawai dan anggota Bahagian Kawalan Filem (BKF), Kementerian Dalam Negeri (KDN), Cawangan Negeri Sembilan pada 26 Mac 2011 telah menyerbu sebuah kedai di kompleks beli-belah Terminal 1 kerana disyaki menjual permainan komputer berunsur lucah dalam bentuk cakera padat (CD) dan cakera video digital (DVD) kepada pelanggan termasuk golongan remaja.

Manakala 'Datuk T' yang telah tampil mengaku memiliki dan menayangkan video lucah tersebut di Carcosa Sri Negara sehingga sekarang bebas tanpa sebarang tindakan . Satu tindakan yang secara jelas membaculkan undang-undang negara. Sememangnya sikap dan tindakan beliau memberikan gambaran jelas .. bacul , pengkhianat dan menjatuhkan integriti undang-undang negara !

1 ulasan:

  1. bidio seks anwar pegawai siasatan kantoi...muahahahaha

    http://malaysiandotcom.blogspot.com/2011/04/oooini-ruponya-kojo-pengawai-kerajaan.html

    BalasPadam