klik utk download Janji Jingga PR

kawan-kawan farizmusa.blogspot.com

Jumaat, 29 Mei 2009

AMK lancar KEMPEN "PAKAT-PAKAT MAI MENGUNDI"

GUAR PERAHU ( 28 Mei 2009 ) - AMK hari ini telah melancarkan kempen " Pakat-Pakat Mai Mengundi " bertempat di Markas Operasi Utama AMK di Guar Perahu , Penanti . Program ini telah disempurnakan oleh Sdr. Amir Ghazali , Pengarah Operasi Pilihanraya Kecil N12 Penanti yang juga merupakan Ketua AMK Bahagian Permatang Pauh.
Program tersebut sebagai usaha untuk mengajak para pengundi Penanti supaya dapat menjalankan tugas sebagai warganegara yang bertanggungjawab merealitikan pelaksanaan amalan demokrasi dengan keluar beramai-ramai ke tempat-tempat pembuangan undi yang telah ditetapkan oleh SPR .
Menurut sumber-sumber sahih , UMNO Permatang Pauh sedang berusaha menjalankan propaganda supaya para pengundi di Penanti terutama para penyokong mereka tidak keluar mengundi pada 31 Mei ini . Malah mereka sedang berusaha menyediakan bas-bas secara percuma lawatan ke Langkawi atau Padang Besar beserta duit saku untuk berbelanja pada 31 Mei ini .
Justeri AMK merayu kepada seluruh pengundi Penanti agar dapat menepis segala dakyah yang tidak bermaruah dan bermoral UMNO dan menjalankan tanggungjawab mereka . AMK akan turun ke kampung-kampung bagi menjalankan kempen tersebut bermula 29 Mei.

Tiada ulasan:

Catat Ulasan