klik utk download Janji Jingga PR

kawan-kawan farizmusa.blogspot.com

Selasa, 16 Jun 2009

ANGKATAN MUDA KEADILAN AKAN KE MANEK URAI MEMASTIKAN KEMENANGAN PAS

Angkatan Muda Keadilan ( AMK ) menyatakan komitmen ke PRK Manek Urai bagi memastikan kemenangan PAS di atas prinsip Pakatan Rakyat . Sepertimana Pilihanraya Kecil sebelum ini AMK akan menumpukan gerakerja sepenuhnya bersama dengan rakan-rakan pemuda Pakatan Rakyat bagi memastikan kemenangan di PRK DUN Manek Urai .
AMK akan memfokuskan gerakerja dan seluruh jentera bagi memastikan para pengundi terutama pengundi muda memilih PAS pada 14 Julai nanti . AMK seluruh Malaysia akan berkampung di Manek Urai agar dapat mendekatkan diri dengan para pengundi muda dengan melalui pendekatan dan program yang bersesuaian dengan persekitaran dan adat budaya masyarakat di Manek Urai .
AMK yakin dan percaya , rakyat di Manek Urai terutama golongan pengundi muda akan terus konsisten memberikan sokongan kepada Pakatan Rakyat walaupun UMNO / BN telah menjadikan Manek Urai sebagai ‘anak angkat’ . Ianya tidak memberikan kesan kepada gerakerja AMK bagi memastikan kemenangan lebih bermakna dan lebih besar kepada PAS bagi mewakili Pakatan Rakyat . AMK akan sentiasa bersiap sedia menghadapi jentera Pemuda UMNO / BN di PRK Manek Urai
AMK yakin UMNO / BN masih fobia untuk berdepan dengan jentera pilihanraya Pakatan Rakyat terutama apabila UMNO / BN semakin lemah , kucar - kacir dan berpecah di bawah kepimpinan Presidennya Datuk Seri Najib Razak , lebih-lebih lagi kekalahan demi kekalahan yang dihadapi oleh Barisan Nasional dalam PRK sebelum ini . Ketakutan UMNO /BN benar-benar dirasai apabila tindakan mereka tidak menyertai PRK di N12 Penanti .
Fariz Musa
Timbalan Ketua AMK Pusat
merangkap
Pengarah Pilihanraya AMK Pusat

Tiada ulasan:

Catat Ulasan