klik utk download Janji Jingga PR

kawan-kawan farizmusa.blogspot.com

Khamis, 2 Julai 2009

SPRM AKAN DEDAH KES BESAR TIDAK LAMA LAGI –PENGARAH

Suruhanjaya Pencegahan Rasuah Malaysia (SPRM) dijangka akan mendedahkan beberapa kes besar termasuk yang melibatkan sindiket rasuah tidak lama lagi, kata Pengarah Perisikan SPRM, Mohd Jamidan Abdullah.
Beliau bagaimanapun enggan mengulas lanjut mengenai kes-kes besar yang sedang dirisik kerana menurutnya SPRM tidak akan mendedahkan sebarang kes tanpa terlebih dahulu mempunyai bukti kukuh.“Pendedahan ini penting untuk memenuhi tuntutan rakyat yang hendak melihat keberkesanan peranan SPRM sebagai sebuah Suruhanjaya berintegriti tinggi, selepas dinaik taraf dari Badan Pencegah Rasuah,” katanya kepada pemberita pada majlis serah dan terima tugas Pengarah SPRM Kedah, di pejabat SPRM di sini hari ini.

FM - wow menarik ! hebat ! benar-benar buat saya terkejut ! saya sangat terkejut ni !! setakat nak dedah Pak Mat jual ikan kat Pasar Kedai Payang pun boleh dedah . Mesti tak melibatkan pemimpin UMNgok ni ! kalau tak konfem masuk bawah karpet je . Kalau terlibat pun yang nyawa politik dah nak mampus atau monopous. yang penting saya teruja sangat ! kita tengok siapa yang kena !

Tiada ulasan:

Catat Ulasan