klik utk download Janji Jingga PR

kawan-kawan farizmusa.blogspot.com

Selasa, 25 Ogos 2009

ceramah perdana AMK hebat !

Alhamdulillah setelah mengambil beberapa tindakan bermula malam semalam dengan mencetak handbill beribu-ribu keping dan mengedarkan ke seluruh bilik gerakan PAS dan Keadilan serta program pengagihan kurma kepada orang ramai dan pengundi Permatang Pasir yang dikepilkan dengan handbill ceramah perdana AMK yang di adakan 24 Ogos 2009 bertempat di Bilik Operasi AMK di Sama Gagah telah membuahkan hasil yang sangat baik malam tadi .
Saya telah arahkan Khairul untuk membuat pengumuman serta hebahan di seluruh Permatang Pasir bagi mewar-warkan program ceramah tersebut .
Malam tadi ceramah saya mulakan pada jam 8.45 malam , 15 minit lebih awal daripada masa asal program iaiatu jam 9.00 malam . Para pengundi kaum cina sudah lebih awal berada di tempat duduk penonton dan YB Sim Tze Tzin , Naib Ketua AMK Pualau Pinang .
Malam ini kehadiran lebih daripada 5000 orang menghangatkan suasana ceramah terakhir sempena PRK N11 Permatang Pasir .
Penceramah malam ini semua barisan pimpinan PR yang hebat-hebat . Antara penceramah malam ini ialah YB datuk Seri Anwar Ibrahim , YB Azmin Ali , YB Tian Chua , YB Datuk Mahfuz Omar , Y.Bhg. Datuk Chua Jui Ming , Y.Bhg Datu Zaid Ibrahim , YB Dr. Hatta Ramli , Sdr. Shamsul Iskandar , YB Kasavan dan Tuan Haji Mohamad Sabu .
Turut hadir dan menyampaikan ceramah dan sebagai penutup ialah YAB Lim Guan Eng , Ketua Menteri Pulau Pinang .
Saya hendak rakamkan jutaan tahniah dan syabas kepada semua Skuad Pilihanraya AMK yang hanya 15 orang bergerak bersungguh-sungguh walaupun dalam suasana menghadapi Ramadhan bagi memastikan program tersebut berjaya . Begitu juga teman-teman AMK Permatang Pauh yang turut membantu bersama-sama menjayakan ceramah perdana AMK malam tadi .
Semoga kemenangan akan diperolehi dan untuk sekian kalinya UMNO /BN akan kecundang lagi di Permatang Pasir .

1 ulasan:

  1. tahniah pada skuad pilihanraya....
    maaf kerana tak dapat bersama...

    BalasPadam