klik utk download Janji Jingga PR

kawan-kawan farizmusa.blogspot.com

Rabu, 25 November 2009

HUKUMAN BUNUH PEROGOL!

saya petik daripada blog Zulkifli Noordin . Saya amat bersetuju kalau perogol kanak-kanak dijatuhkan hukuman BUNUH SAMPAI MAMPUS !
Salam 2 all.
Saya menerima email ini yang menunjukkan hukuman bunuh secara tembakan 11 das dilaksanakan ke atas seorang perogol kanak-kanak berumur 8 tahun. Hukuman ini dikatakan dilaksanakan di Yemen. Kelihatan perogol tersebut dibawa ke tempat hukuman iaitu sebuah tempat terbuka dimana ramai yang menyaksikan.
Saya teringat kisah adik Aaliyah Aiman Hussin, kanak-kanak yang dirogol, diliwat dan dibunuh oleh teman lelaki ibunya. Aaliyah berumur 3 tahun semasa kejadian (kisah lanjut boleh lihat tulisan saya bertajuk "Dajjal ++" bertarikh 21.10.2009).
Kekadang terasa jugak hati saya kalau dapat hukuman macam di Yemen itu dilaksanakan di Malaysia ini, macam kes adik Aaliyah dan banyak lagi kes seumpamanya. Mungkin cara itu dapat menghapuskan jenayah rogol dan seksual terhadap kanak-kanak.

Tiada ulasan:

Catat Ulasan