klik utk download Janji Jingga PR

kawan-kawan farizmusa.blogspot.com

Isnin, 30 November 2009

TANGKAP SEGERA PENCIPTA LAGU WARISAN , MENTERI DAN PEGAWAI-PEGAWAI BTN DI BAWAH ISA !

Saya sememangnya ANTI ISA ! Sementara ISA masih digunapakai oleh Kerajaan Malaysia dan BTN adalah penyokong kuat mempertahankan akta ISA ini maka adalah wajar digunakan ke atas bekas Ketua Pengarah BTN ini YANG SEKARANG SEBAGAI NAIB CANSELOR DI UUM , Tan Sri dr. Nordin Kardi . Sebab beliaulah pencipta kepada lagu WARISAN yang boleh mencetuskan ketegangan kaum , perpecahan kaum , menolak perpaduan , boleh mengugat kestabilan dan keamanan antara kaum , menimbulkan sentimen prejudis kepada kaum lain , penghasut dan mengugat keselamatan negara !

" anak kecil main api

terbakar hatinya yang sepi

air mata darah bercampur keringat...." ( lagu warisan )

Saya juga mencadangkan agar lagu WARISAN tersebut DIHARAMKAN daripada dinyanyikan , dsiarkan , diterbitkan dan yang sewajar dengan akta yang telah ditetapkan oleh Kerajaan Malaysia .

Saya juga mencadangkan agar semua Pegawai-Pegawai Tertinggi BTN , Pegawai-Pegawai BTN sama ada yang tetap atau kontrak , penceramah , pemudahcara , pengkuliah , jurulatih dan semualah yang terlibat dengan BTN ini ditangkap di bawah Akta ISA kerana atas tuduhan menghasut , penyebab perpecahan , mengugat kestabilan dan keselamatan negara yang boleh mencetuskan ketegangan kaum , pemusnah perpaduan negara , rasis , ekstrimis dan yang paling dasyat ialah MENGAGALKAN KEJAYAAN GAGASAN PERDANA MENTERI MALAYSIA iaitu 1 MALAYSIA !
Tindakan serta usaha ke arah mengagalkan , merosakkan dan mensabotaj agenda dan gagasan Perdana Menteri 1 Malaysia adalah merupakan 1 kesalahan yang sangat besar !


Tindakan ISA adalah sangat perlu diambil kepada menteri yang bertanggungjawab ke atas BTN di atas tindakan dan kesalahan yang sama kerana BTN berada di bawah Jabatan Perdana Menteri .

Akta ISA ini juga perlu diambil terhadap ketua bagi Jabatan Perdana Menteri yang turut sama bersetuju , menyediakan dana yang tidak perlu diaudit , melantik pegawai-pegawai , menguruskan BTN , mengarah tindakan-tindakan dan sebagainya dalam usaha menghasut , menyebabkan perpecahan kaum , mengugat keselamatan negara , rasis , ekstrimis kaum dan mengagalkan gagasan 1 Malaysia . Maka tindakan menahan ketua Jabatan Perdana Menteri ini di bawah ISA adalah perlu iaitu PERDANA MENTERI MALAYSIA !


farizmusa.blogspot.com

3 ulasan:

  1. wei bro...
    ko ni antara pengkianat2 bangsa...
    ko x sayang nasib anak2 ko ke??
    ha...rupanya inilah antara dajal2 tu..

    BalasPadam
  2. ko penyokong aljuburi...yg nak jual negara pada yahudi tuh..
    ko antara org2 yg dah ditutuh tu ke???
    ko masuk yahudi aja la bro..

    BalasPadam
  3. antara blog paling bodoh pernah aku baca. buang masa aku ja. bodoh. aku rasa ko pun salah sorang yang akan gagal survey tu kan? bodoh nak mampos.

    BalasPadam