klik utk download Janji Jingga PR

kawan-kawan farizmusa.blogspot.com

Selasa, 2 Februari 2010

terima kasih kepada semua para penyokong Anwar Ibrahim

Saya selaku Timbalan Ketua AMK Malaysia merakamkan jutaan terima kasih dan penghargaan kepada semua para penyokong Datuk Seri Anwar Ibrahim yang datang dari seluruh pelusuk negara memberikan tanda sokongan kepada Datuk Seri Ketua Umum yang sedang berdepan dengan fitnah ke 2 .
Sebulan lebih AMK Malaysia telah turun kesegenap tanah air menjana mobilisasi agar rakyat turun memberikan sokongan moral kepada Datuk Seri Anwar yang dibicarakan pada hari ini 2 Febuari 2010 di Mahkamah Tinggi , Jalan Duta .
Semoga Allah merahmati semua teman-teman seperjuangan dan memberikan kekuatan kepada kita semua dalam menghadapi tekanan dengan apa yang berlaku akhir-akhir ini . Jangan kita masuk dalam perangkap mereka yang bertujuan untuk menghancurkan kita. Alhamdulillah , kita masih istiqamah dalam perjuangan ini .
Contohi Datuk Seri Anwar Ibrahim , walaupun berdepan dengan tekanan maha hebat yang ditanggung oleh beliau tetapi beliau tetap tabah dan cekal menghadapi semua itu termasuk kerenah pimpinan yang benar-benar mengecewakan .
Semoga Allah memberikan kekuatan dan kemenangan pada Datuk Seri Anwar Ibrahim ! Amin !

Tiada ulasan:

Catat Ulasan