klik utk download Janji Jingga PR

kawan-kawan farizmusa.blogspot.com

Isnin, 4 Oktober 2010

CERMIN KERETA DIPECAHKAN DI PARKING DEPAN QUALITY HOTEL

Hujung minggu ini saya sibuk dengan Program Jatidiri SELKAD Rakan SKS Mahasiswa di Quality Hotel , Shah Alam . 2 Oktober 2010 , saya tiba di Quality Hotel jam 9.10 pagi , turunkan barang-barang kursus , kerana pendaftaran bermula jam 10 pagi .
Dalam lebih kurang jam 9.45 pagi saya turun selepas semua persiapan pendaftaran siap dan duduk depan hotel , kerana bercadang nak sarapan pagi . Muzafeq turun terus ke kereta . Tiba-tiba dia panggil saya . saya terus ke kereta . Saya terkejut kerana dapati diruang belakang , berterabur cermin kereta atas tempat duduk belakang kereta naza citra saya. Rupanya cermin kereta belakang telah pecah .
Beg Polo yang saya selalu bawak ke mana-mana , ke seluruh PRK . ke luar negara turut tiada . Muzafeq juga beritahu beg galasnya pun sama hilang . Adus , rupanya dah kena curi . Kain sampin tenun yang dihadiahkan oleh Datuk Seri Anwar alhamdulillah masih ada di ruang belakang , Mungkin tak sempat untuk di ambil oleh pencuri celaka tersebut .
Syukur beg laptop saya dah saya ambil daripada awal lagi. Kalau tak naya lah saya , semua maklumat dan kerja-kerja training saya ada dalam tu. Jawabnya tak berkursus camner la budak-budak mahasiswa tu.
Yang sedihnya beg yang saya sayang kenangan saya beli di Langkawi dah tak ada . Beg Polo original pulak tu. dalam beg ada pakaian yang saya sayang , termasuk beg alatan peribadi saya , Rupanya kotak caflin saya juga ada dalam beg tu. Caflin yang saya beli di Ankara Turkey , yang saya beli di Madinah dan yang baru 2 minggu saya beli pun sama hilang sebab ada dalam beg polo tu.
Keselamatan hotel beritahu ini adalah kejadian pertama dalam sejarah hotel . Saya mintak Muzafeq buat report . Aduan kepada pengurusan hotel dan report pada pihak polis .
Ada kawan cakap kejadian agak pelik , sebab berlaku pagi . Pencuri tak buat kerja macam ni pagi-pagi , kereta pulak parking depan hotel , tepi jalan , kemungkinan ini kerja SB untuk dapatkan maklumat . Mungkin mereka ingat saya tinggalkan laptop dalam kereta . Ada kata mungkin kerja UMNO yang dah lama intip pergerakan saya . Entah lah , yang pasti semua kenangan saya dah dibawa lari. dah dicuri.
sedih dan letih......

Tiada ulasan:

Catat Ulasan