klik utk download Janji Jingga PR

kawan-kawan farizmusa.blogspot.com

Ahad, 13 Mac 2011

KENAPA Najib - Rosmah TIDAK SAMAN Balasubramaniam ????

Kenapa sehingga sekarang PM Najib Razak dan FLOM Rosmah Mansor masih belum mengambil sebarang tindakan untuk menyaman P.Balasubramaniam ( Bala ) berkaitan keterlibatan dengan skandal pembunuhan AltantUya Sharibbuu ???

Kenapa , kalau betul Najib Razak dan Rosmah tidak terlibat mereka berdua seharusnya membersihkan diri mereka dengan menyaman Bala serta mendakwa Bala memfitnah mereka berdua ????

Kenapa mereka berdua terus mendiamkan diri walaupun Bala telah menuduh mereka dengan aktiviti jenayah yang boleh merosakkan reputasi mereka sebagai Perdana Menteri dan FLOM ???

Kenapa FLOM Rosmah Mansor tidak mengambil tindakan undang-undang apabila Bala telah mengaitkan beliau dengan aktiviti rasuah terhadap Bala agar bertindak menarik balik Akuan Bersumpah Pertama yang jelas menyatakan keterlibatan suaminya Najib Razak dengan aktiviti seks termasuk MELIWAT Altantuya serta termasuk skandal pembunuhan model Mongolia tersebut ???

Kenapa PDRM tidak mengambil tindakan terhadap Bala sekiranya beliau telah memfitnah seorang PM dan FLOM dengan skandal jenayah pembunuhan Altantuya kerana ianya melibatkan seorang Perdana Menteri serta boleh menjejaskan nama baik negara ???

KENAPA NAJIB - ROSMAH TIDAK MENGAMBIL SEBARANG TINDAKAN UNDANG-UNDANG DAN ADAKAH KERANA SEMEMANGNYA MEREKA BERDUA TERLIBAT DENGAN SKANDAL JENAYAH PEMBUNUHAN ALTANTUYA ????

Tiada ulasan:

Catat Ulasan