klik utk download Janji Jingga PR

kawan-kawan farizmusa.blogspot.com

Khamis, 10 Mac 2011

Saifool bawa KY Jelly dan dubur yang ajaib


Perbicaraan Fitnah 2 semakinkan bercelaru , tidak masuk akal , lari skrip , melucukan dan membinggungkan ramai orang yang mengikuti perbicaraan yang paling banggang dalam sejarah negara .

Pegawai penyiasat Supt Jude Blacious Pereira yang terus naik pangkat ke Bukit Aman telah memberitahu mahkamah bahawa beliau telah mengambil beberapa bahan bukti antaranya ialah daripada rumah Saifool iaitu sehelai seluar hitam, sehelai seluar jenama Levi dan sehelai kemeja tangan panjang berwarna hijau.

NONEManakala sehelai lagi seluar dalam berwarna biru-hitam diambil dari rumah teman wanita Saiful, yang telah dicuci. Bagaimana seluar dalam saifool boleh berada di rumah teman wanitanya

Pereira juga memberitahu mahkamah bahawa beliau telah mengambil KY gel jenama Johnson and Johnson ketika Saiful berada di hospital.

Adalah amat menghairankan , bagaimana KY Jelly tersebut berada pada Saifool ? Bukankah beliau adalah mangsa yang telah di liwat ? Buat apa Saifool bawak bahan tersebut ? Bukankah sepatutnya orang yang meliwat memiliki dan menyimpan KY jelly tersebut bagi mempermudahkan agar aktiviti tersebut dapat dilakukan akan datang atau dengan orang lain ?

Atau Saifool adalah pembekal KY jelly berjenama Johnson & Johnson yang sentiasa dibawa ke mana-mana !

Tak tahu la pulak Saifool guna buat gel rambut ! Boleh buat gel rambut ke ? Entah saya pun tak pernah tengok KY Jelly ni.

Menurut doktor yang memeriksa Saifool memberitahu pada mahkamah bahawa Saifool mengaku pendarahan berlaku pada hari pertama dan kedua di liwat , bermakna berlaku koyakkan . Kalau tidak masakan berlaku pendarahan . Tetapi sebelum itu semua doktor mengesahkan tiada sebarang koyakkan pada lubang dubur Saifool . Tiada penetrasi , tiada koyakkan , tiada pendarahan , tiada nanah !

Lalu cuba kaitkan dengan bahan pelincir KY jelly , tiada penetrasi tetapi ada DNA . Kononnya Anwar klimaks sewaktu diliwat . Kenapa doktor tidak mampu mengesan sebarang koyakkan pada lubang dubur Saifool ? Ajaib betul lubang dubur Saifool !

Tiada ulasan:

Catat Ulasan