klik utk download Janji Jingga PR

kawan-kawan farizmusa.blogspot.com

Selasa, 1 Disember 2009

ayah berdarah lagi petang tadi , tengahari ini dijangka dioperasi

Dalam kurang lebih jam 6.30 petang , ayah waktu itu sedang hendak buang air kecil . Emak saudara saya Mak Bedah bersama bapa saudara saya datang melawat . Tiba-tiba ayah beritahu , darah keluar lagi dari hidung , begitu juga dari mulut .

saya bergegas panggil jururawat di kaunter . 2 orang jururawat datang berusaha menghentikan pendarahan ayah . Saya pun turut sama demahkan ayah dengan ais di kepala . Hampir 1 jam baru darah berhenti . Ayah saya nampak semakin lemah . Terlalu banyak darah keluar dalam 3 hari ini .

Sepatutnya ayah dioperasi petang tadi . Semua dokumen dah emak saya tandatangani . Adik saya yani dah uruskan dokumen untuk kos operasi. tapi ada kes lebih serius , doktor perlu operasi orang kelantan yang mengalami pendarahan lebih teruk dari ayah , darahnya tidak berhenti-henti keluar . Ayah dijangka dioperasi tengahari nanti . Aayah beritahu petang tadi kos operasi dalam RM8000 .
Doakan ayah saya selamat dioperasi dan segera sembuh .

Tiada ulasan:

Catat Ulasan