klik utk download Janji Jingga PR

kawan-kawan farizmusa.blogspot.com

Selasa, 9 Februari 2010

Mahkamah Malaysia Mahkamah Kangaroo , Ghani Anjing Penjilat Najib

Hari ini mahkamah telah membuat keputusan dengan memberikan kemenangan 3-2 kepada Zambry. Sepertimana yang saya jangka , sudah pasti kekalahan akan terus menimpa Nizar dan Pakatan Rakyat Perak.
Zambry disahkan adalah MB Perak yang sah. MB Mahkamah ! Bukan MB Rakyat Perak!
Saya TABIK kepada DS Nizar dan seluruh pimpinan PR Perak yang terus istiqamah mempertahankan kebenaran . Pelbagai insiden telah berlaku . Tapi tetap utuh mempertahankan kebenaran dan menentang kezaliman UMNO / BN .
Sempat berbual dengan YB Senator Dr. Syed Husin ( Timbalan Presiden Keadilan ) di lobby mahkamah tinggi jalan duta tengahari tadi , apabila membincangkan isu kekalahan DS Nizar di Istana Keadilan Putrajaya , kata beliau ... " adakah anda yakin kita akan menang ? sedangkan Najib merestui mereka , Sultan menyebelahi mereka .." . Saya mencelah .. " Malaysia , undang-undang ditadbir oleh Ghani Patail". JawabDr. Syed .. " Tidak, kuasa terletak pada PM, Ghani hanya ' ANJING PENJILAT' yang melaksanakan arahan ketuanya".
Tambah beliau lagi .." Tidak mengapa , sekurang-kurangnya dunia akan terus melihat mahkamah kita TETAP TIDAK ADIL dan TERUK".

Tiada ulasan:

Catat Ulasan