klik utk download Janji Jingga PR

kawan-kawan farizmusa.blogspot.com

Selasa, 9 Jun 2009

isu stadium runtuh : BANGAU OH BANGAU

Kami hanya bina stadium, bukan bumbung - Kontraktor

KUALA TERENGGANU 8 Jun - Selepas beberapa hari berdiam diri berhubung kejadian bumbung Stadium Sultan Mizan Zainal Abidin runtuh pada 2 Jun lalu, kontraktor utama projek pembinaan stadium itu tampil meminta supaya tidak dikaitkan dengan kejadian tersebut.
Bina Struktur Sdn. Bhd. menegaskan, syarikat itu hanya bertindak sebagai kontraktor utama dalam pembinaan bangunan stadium dan bukan bahagian bumbungnya.
Pegawai teknikal syarikat itu, Muhammad Shukri Anuar berkata, reka bentuk, pembinaan dan pemasangan bumbung stadium tersebut dilakukan oleh kontraktor dari Korea.
''Kami hanya membina bangunan stadium," ujarnya ketika dihubungi di sini hari ini.
Menurutnya, syarikat tersebut akan menunggu laporan siasatan runtuhan bumbung itu sebelum mengambil tindakan sepatutnya.
Beliau memberitahu, pihaknya dimaklumkan bahawa kerajaan negeri akan melantik badan penyiasat bebas dari luar negara bagi melakukan siasatan tersebut.
''Kami menunggu laporan siasatan tersebut sebelum mengambil tindakan selanjutnya. Tindakan yang akan diambil bergantung pada hasil siasatan kejadian runtuhan itu.
''Buat sementara ini, kami tidak dibenarkan mengeluarkan sebarang kenyataan kepada media," jelasnya.
FM -
MAD SAID OH MAD SAID KENAPA STADIUM RUNTUH ?
MACAM MANA STADIUM TAK RUNTUH ..
TANYALAH IDRIS JUSOH , TANYALAH IDRIS JUSOH ...
IDRIS OH IDRIS , KENAPA STADIUM RUNTUH ?
MACAM MANA STADIUM TAK RUNTUH ..
TANYALAH JKR , TANYALAH JKR..
JKR OH JKR , KENAPA STADIUM RUNTUH ?
MACAM MANA STADIUM TAK RUNTUH ..
TANYA LAH DATUK BANDAR , TANYALAH DATUK BANDAR..
sampai mampus tak selsesai !!! bangau oh bangau !!! stadium oh stadium !!!! UMNgok 0oh UMNgok !!!! Polis maner ? SPRM maner ? tido ikut Tun LaH ke ? sekarang zaman najis opps sorry.. zaman najib ... A H1N1= SELSEMA BABI

Tiada ulasan:

Catat Ulasan