klik utk download Janji Jingga PR

kawan-kawan farizmusa.blogspot.com

Rabu, 6 Oktober 2010

SELEPAS 3 TAHUN ? RAHAMI BERBOHONG !

Hari ini jam 2 petang , Rahami Osman , bekas pembantu Datuk Seri Anwar Ibrahim telah membuat laporan polis di Balai Polis Klang mendakwa yang beliau telah dipaksa untuk membuat Akuan Bersumpah berkaitan kes Fitnah Liwat .
Peguam Datuk Seri Anwar , menafikan bahawa ada paksaan terhadap Rahimi yang merupakan kawan sekolah Saifool membuat Akuan Bersumpah tersebut . Beliau melakukan dengan kerelaan dan tidak dipaksa .
Saya masih ingat lagi apabila Saifool membuat laporan polis yang mendakwa Datuk Seri Anwar meliwat beliau yang paling susah dan kelam kabut adalah Rahimi . Beliau juga yang menyatakan yang Saifool memfitnah . Hari ini beliau telah membuat penafian selepas 3 tahun Akuan Bersumpah tersebut beliau lakukan .
Entah berapa RM yang telah dibayar kepada Rahimi sehingga beliau sanggup mengkhianati kebenaran yang telah beliau buat daripada Akuan Bersumpah tersebut . Saya yakin sudah pasti ada dalang dibelakang beliau yang menyebabkan kawan Saifool ini bertindak gila .
Secara tiba-tiba ianya berlaku dan benar-benar tidak menyangka perkara ini dilakukan oleh beliau .
Masih saya ingat lagi apabila ada yang memberitahu , Rahimi telah dipecat daripada menjadi pembantu Datuk Seri Anwar kerana telah menipu dengan menggunakan kepala surat pejabat Datuk Seri Anwar memohon kawasan balak di sebuah negeri PR yang kononnya adalah rekomen daripada Datuk Seri Anwar . terlalu ghairah untuk kaya ! Saya akan dapatkan pengesahan cerita 3 tahun lalu ini daripada staf Pejabat Datuk seri Anwar .
Kalau manusia sebegini boleh melakukan perbuatan tersebut , saya yakin beliau boleh melakukan apa sahaja untuk hidup senang dengan melakukan pengkhianatan sebegini . Saya yakin Rahimi sememangnya berbohong !

1 ulasan: