klik utk download Janji Jingga PR

kawan-kawan farizmusa.blogspot.com

Jumaat, 25 Februari 2011

Rislah Rasis : PERKASA dan tak ada isu , sendiri buat , sendiri buat laporan polis

Risalah rasis: PERKASA buat laporan polis





Pertubuhan Pribumi Perkasa Malaysia (PERKASA) Melaka, hari ini membuat laporan polis ekoran pengedaran risalah yang didakwa memfitnah pertubuhan itu dan berbaur hasutan. NONELaporan itu dibuat yang dipertua PERKASA Melaka, Abdul Rahim Osman di balai polis Merlimau kira-kira jam 1.30 petang tadi Menurutnya, risalah tersebut bermotifkan politik dan bertujuan menghasut serta membangkitkan kemarahan kaum bukan Melayu, khususnya Cina.

"Kami mendapati risalah yang diedarkan ini berbaur hasutan dan membangkitkan provokasi dengan menggunakan nama PERKASA. "Ia dikesan diedarkan di taman-taman perumahan sekitar Merlimau pada malam semalam," katanya ketika ditemui di Perkarangan Balai Polis Merlimau hari ini. - malaysiakini

Saya tidak mahu mengulas panjang , cuma saya melihat PERKASA sudah tak ada isu dan suka mereka-reka cerita . Tak hairan kalau Wira Perkasa mereka-reka cerita kononnya DSAI nak dapatkan sauka politik kemudia tajaan demontrasi ala pasukan merah di Thailand anjuran Thaksin .

Ini pula kononnya ada orang yang mengedarkan risalah rasis dan menuduh PERKASA yang keluarkan risalah tersebut . Tak ada orang hendak layan dan buat kerja-kerja semacam itu kecuali PERKASA sendiri . " lempar batu sembunyi tangan " , kemudia buat tuduhan yang orang lain yang lempar batu tu.. Sememangnya PERKASA adalah pertubuhan rasis . So what ?

Propaganda murahan !

Tiada ulasan:

Catat Ulasan