klik utk download Janji Jingga PR

kawan-kawan farizmusa.blogspot.com

Selasa, 30 Jun 2009

Ahmad Maslan Rayu BN Tidak Tabur Fitah Lagi


Kuala Krai - Kekalahan dibanyak Parlimen dan Dewan Undang Negeri pada Pilihanraya Umum ke-12 dan Pilihanraya Kecil amat memeritkan bagi Umno dan Barisan Nasional.
Ketua Penerangan Umno dan Barisan Nasional, datuk Ahmad Maslan mengingatkan semua penceramah BN supaya jangan menabur fitnah sewaktu berkempen dalam pilihanraya kecil DUN Manek Urai.
Johor Daily perpendapat dua fitnah besar melibatkan kes liwat Datuk Seri Anwar Ibrahim menjadikan faktor utama kekalahan parti yang memerintah Malaysia ketika ini. Beliau bimbang dengan fitnah yang dilakukan oleh penceramah Umno memudaratkan parti melayu itu.
Tidak dinafikan kehadiran bekas penyokong Parti Keadilan Rakyat seperti Ezam Mohd Noor, Hamdan Taha, Lokman Noor Adam dan lainnya banyak membantu kemenangan Pakatan rakyat di pilihanraya yang lepas. Ceramah mereka dianggap tidak mempunyai fakta yang kukuh dan berbentuk maki-hamun sahaja.
Ahmad Maslan berkata, Umno tidak mahu menggunakan pilihanraya sebagai tempat untuk memaki hamun dan menabur fitnah. Sambil melahirkan keyakinan kemenangan BN di Manek Urai beliau berharap kekalahan pahit tidak berlaku lagi.

Tiada ulasan:

Catat Ulasan