klik utk download Janji Jingga PR

kawan-kawan farizmusa.blogspot.com

Rabu, 10 Jun 2009

Henti Cakap Soal Kerajaan Perpaduan, Benamkan UMNO Benamkan BN

Tuesday, June 09, 2009 7:34 PM
KUALA TERENGGANU - Pengarah Jabatan Pilihan Raya PAS Pusat, Dato' Mustafa Ali berkata tugas penting perlu dihadapi sekarang adalah melawan UMNO dan memenangkan PAS dalam Pilihanraya Kecil DUN Manek Urai serta mengalahkan UMNO dalam Pilihanraya Umum Ke 13.
Oleh itu, beliau menyeru seluruh pimpinan PAS dan Pakatan Rakyat menghentikan perbincangan mengenai kerajaan perpaduan yang menurutnya hanyalah satu teori dan tidak relevan buat masakini.
"Tugas saya dan jentera adalah lawan UMNO, lawan BN, jadi dalam pilihanraya kecil ini kita nak benamkan UMNO nak benamkan BN, bercakap tentang kerajaan perpaduan tidak relevan pada waktu ini,"tugas kita nak lawan UMNO/BN (di) Manek Urai dan nak lawan UMNO/BN (pada) pilihanraya ke 13 yang akan datang,"katanya dalam sidang media di Pejabat Agong PAS, petang ini 10 Jun.
FM - seorang sahabat menalifon pada saya . Suruh baca kenyataan Dato' Mustaffa Ali , Saya dapatkan dari buletinonline , baca dan fahamkan . Betul cakap sahabat saya tu ... pening , mengelirukan dan tidak faham dengan karenah semua ni . Sahabat tu cakap - " dato pa cakap , kerajaan perpaduan adalah satu teori dan tidak relevan buat masakini .." , sahabat tu mencelah , adakah teori itu akan direalitikan dan tidak relevan buat masa sekarang tetapi relevan untuk akan datang ?" , saya hanya jawap - "lu pikirlah sendiri"...

1 ulasan:

  1. saya dah ketagih nak tulis, jadi saya tulis juga tentang Kerajaan Perpaduan.

    http://hasbullah.pit.my/2009/06/kerajaan-perpaduan-ulama.html

    "
    Situasi BN hari ini tidak membolehkan Kerajaan Perpaduan dibentuk. Jadi hari ini kita cerita-cerita sahajalah.
    "

    BalasPadam