klik utk download Janji Jingga PR

kawan-kawan farizmusa.blogspot.com

Rabu, 1 Julai 2009

TAHNIAH YB S.MANIKUMAR ! SYABAS SAHABATKU DI TAMAN LEMBAH PERMAI !

Pada malam ini bertarikh 25.06.2009, bertempat di ( N25 Bukit Selambau ) Taman Lembah Permai Sg,Lalang, Sg, Petani, Kedah, PAS Cawangan Taman Lembah Permai Sg. Lalang telah mengadakan satu program Penyerahan Wang Bantuan untuk anak di taman tersebut iaitu adik Ain Nazuha Syahema Binti Mohamad yang akan melanjutkan pengajian ke UUM Sintok Kedah pada 28.06.2009.
Turut hadir ialah Yb S. Manikumar ADUN Bukit Selambau yang merangkap EXCO Kerajaan Negeri Kedah dijemput untuk bersama-sama bagi menjayakan dan melakukan penyerahan wang kepada adik Ain Nazuha Syahema . Wang tersebut dikutip dari hasil inisiatif ahli-ahli Cawangan Pas Taman Lembah Permai, ianya adalah bertujuan untuk membantu dan memotivasikan anak-anak taman ini agar bersemangat untuk belajar.
Yb S, Manikumar juga telah menyampaikan ucapan dan memberikan kata-kata semangat kepada adik Ain Nazuha Syahema Binti Mohamad. Yb juga berharap kami dapat meneruskan lagi usaha-usaha murni ini disamping berpolitik secara bersih dan memberi komitmen yang tinggi terhadap masyarakat, tidak mengira usia,kaum dan darjat.sekian.

oleh : Along Taman Lembah Permai

Tiada ulasan:

Catat Ulasan