klik utk download Janji Jingga PR

kawan-kawan farizmusa.blogspot.com

Sabtu, 31 Oktober 2009

BN MESTI BERTANGGUNGJAWAB !

Setiap kali kejadian malapetaka yang berlaku melibatkan kejadian runtuh bangunan , stadium dan kini jambatan gantung di Kuala Dipang , BN terus cuba bertindak lepas tangan . Menafikan setiap apa yang berlaku adalah tanggungjawab BN .

Nasib baik kejadian runtuh Stadium Sultan Mizan Zainal Abidin di Gong Badak , Kuala Terengganu tidak melibatkan nyawa rakyat Terengganu . Tetapi peristiwa di Kuala Dipang melibatkan nyawa .

UMNO / BN menafikan bahawa kejadian semua ini harus dipersalahkan kepada mereka . Itulah pemimpin UMNO/BN yang sentiasa cuba melepaskan tangan dalam apa jua kejadian yang melibatkan kerugian wang rakyat dan nyawa rakyat terancam .

Sedangkan setiap kali projek kerajaan samada yang diuruskan oleh JKR atau apa sahaja agensi di bawah kerajaan persekutuan akan terpampang papantanda PROJEK KERAJAAN BARISAN NASIONAL !

Justeru BN wajib bertanggungjawab ! Pemimpin UMNO/BN yang terbabit wajar diambil tindakan !

Sikap lepas tangan dan tidak bertanggungjawab ini sangat kurang ajar dan tidak bermoral ! Nyawa rakyat terus terancam ekoran amalan rasuah dan penyelewengan dalam setiap projek yang konon di buat atas prinsip pembangunan dan kebajikan kepada rakyat . Sedangkan amalan jijik tersebut terus berlaku .

Pemimpin BN terus berada dia batas undang-undang kerana amalan Law Of The Jungle terus menyelamatkan mereka !

farizmusa.blogspot.com

Tiada ulasan:

Catat Ulasan