klik utk download Janji Jingga PR

kawan-kawan farizmusa.blogspot.com

Khamis, 10 Disember 2009

Konvensyen bincang dasar bersama Pakatan

Dasar bersama Pakatan Rakyat akan dibincangkan dalam konvensyen pertama gabungan tersebut yang dijadual berlangsung pada 19 Disember ini.

Konvensyen yang bertemakan "Memimpin Perubahan, Menjana Kemenangan" itu akan berlangsung di Dewan Majlis Bandaraya Shah Alam (MBSA) di Shah Alam.

Menurut kenyataan sekretariat Pakatan Rakyat hari ini, konvensyen itu akan dihadiri perwakilan parti-parti dalam gabungan Pakatan Rakyat dari seluruh negara.

"Seramai 1500 Perwakilan dari ketiga-tiga parti akan berhimpun di Shah Alam bagi menyaksikan detik penting sejarah besar Pakatan Rakyat dan juga rakyat Malaysia secara amnya," kata kenyataan itu lagi.

Kertas kerja bertajuk 'Dasar Bersama Pakatan Rakyat' akan dibentangkan oleh pemimpin utama Pakatan Rakyat di konvensyen tersebut.

"'Dasar Bersama Pakatan Rakyat' ini akan menjadi dasar yang diterima, disepakati dan dihormati oleh ketiga-tiga parti dan muafakat Pakatan Rakyat," katanya lagi.

Menurut kenyataan itu lagi, konvensyen tersebut juga akan menjadi pemangkin kepada hasrat Pakatan untuk menawarkan kepada rakyat Malaysia sebuah kepimpinan yang berwibawa.

Tiada ulasan:

Catat Ulasan