klik utk download Janji Jingga PR

kawan-kawan farizmusa.blogspot.com

Sabtu, 27 Februari 2010

malam tadi saya di batu pahat , johor

malam tadi saya bersama Shamsul Iskandar ( ketua AMK ) berceramah di Batu Pahat. Ratusan yang hadir ke ceramah tersebut dan menunggu kami walaupun agak lewat tiba . Saya sampai dalam jam 10.45 malam . shamsul agak lewat sedikit kerana beliau ke Segamat dan ke Sekinjang, Johor.
Tahniah kepada AMK Batu Pahat teutama Sdr Fauzie yang menguruskan program tersebut . Maaf saya susun sepuluh jari kerana terlewat .
Di Batu Pahat kita bakar Utusan Malaysia , tanda BOIKOT UTUSAN MALAYSIA. Sewaktu dalam perjalanan saya dihubungi sdr Zabidie ( ketua AMK johor ) juga memberitahu acara bakar Utusan Malaysia juga dilakukan sewaktu DSAI berceramah di sana malam tadi juga . Begitu juga di Sekinjang .
Terima kasih kerana Fauzie bawa rombongan kami makan MEE BERACUN ! best !
Jazakallah juga kepada team Azman yang membawa saya dan shamsul .

Tiada ulasan:

Catat Ulasan