klik utk download Janji Jingga PR

kawan-kawan farizmusa.blogspot.com

Khamis, 17 Mac 2011

PENGERUSI FELDA : LU TOLONG GUA , GUA TOLONG LU ISA


PM: Pelantikan Isa jejas pasaran saham tak relevan

Perdana Menteri Datuk Seri Najib Razak berkata dakwaan berlakunya kepincangan dalam pasaran saham yang disebabkan pelantikan pengerusi baru Felda Tan Sri Mohd Isa Abdul Samad adalah tidak berasas dan tidak relevan. - MALAYSIAKINI

DS Najib Razak terus mempertahankan TS Mohd. Isa Abdul Samad dan menganggap segala dakwaan negatif terhadap TS Mohd. Isa adalah tidak relevan walaupun TS Mohd. Isa adalah seorang perasuah yang menjejaskan kredebiliti Felda yang merupakan aset negara .

DS Najib Razak terus menyelar kenyataan bahawa perlantikan TS Mohd. Isa dikaitkan dengan kepincangan pasaran saham dan menegaskan bahawa perasuah dan penyelamat skandal beliau dengan artis tersebut punya pengalaman yang tidak dinafikan oleh sesiapa pun sebagai pentadbir , pengurus dan pemimpin sedangkan peneroka-peneroka Negeri Sembilan amat mengenali bekas Menteri Besar Negeri Sembilan yang telah banyak menipu dan menginaya serta mengkhianati mereka sepertimana yang berlaku kepada para peneroka di Sendayan .

Seorang yang terpalit dengan politik wang ( istilah UMNO ) atau jenayah rasuah diangkat sedemikian rupa serta dipertahankan . Sememangnya tiada yang luar biasa dengan perlantikan TS Mohd Isa oleh DS Najib Razak yang juga terpalit dengan pelbagai skandal jenayah dan turut juga atas dasar mengenang jasa menyelamatkan beliau dengan peristiwa 'tangkap basah' di Port Dickson .

Betul la istilah yang suka diungkapkan oleh DS Najib Razak , "LU TOLONG GUA , GUA TOLONG LU "!

Tiada ulasan:

Catat Ulasan