klik utk download Janji Jingga PR

kawan-kawan farizmusa.blogspot.com

Khamis, 5 Mei 2011

Video Lucah : Jika Anwar.. kenapa tiada parut pembedahannya?

[Image: rambut.jpg]

"Pendedahan keseluruhan Video Lucah dialam cyber ini sebenarnya membuka lebih banyak ruang untuk mempertikaikan dakwaan blog-blog Pro-UMNO dan segelintir pemimpin UMNO yang mengatakan bahawa lelaki di dalam video tersebut adalah Anwar.

Bermula dari clip video yang pertama dimuatnaik (upload) kedalam YouTube, janggut ,rambut dan juga perut telah dipertikaikan.

Dimana pada awal paparan clip video itu lelaki yang didakwa sebagai Anwar tersebut kelihatan mempunyai janggut tiba-tiba ketika ia melintas camera janggutnya telah hilang dan sehari selepas itu iaitu 22hb. Clip video dari TV Selangor menunjukkan Anwar mempunyai janggut.. lihat di SINI

Begitu juga dengan rambut yang kelihatan pada 21hb dan 22hb, dalam jangkamasa satu hari sahaja rambut Anwar telah kelihatan lebih panjang dari lelaki yang didakwa sebagai Anwar didalam video lucah itu..

Selain dari rambut, janggut dan perut ada juga yang mempertikaikan tentang tali pinggang yang tidak kelihatan dipakai pada lelaki tersebut ini berbeza dengan Anwar yang sering kelihatan memakai talipinggang.

Kenyataan dari pihak polis juga telah menjadikan dakwaan oleh Blogger Pro UMNO lebih bercanggah dimana pihak polis telah mengeluarkan kenyataan mengatakan wanita didalam video lucah itu adalah seorang pelajar dari Negara Cina dan tempat rakaman adalah disebuah kondominium di pinggir ibu kota.

Ianya berbeza dengan kenyataan atau apa yang ditulis oleh Blogger Pro UMNO yang mengatakan tempat kejadian adalah di sebuah SPA ditengah-tengah ibu kota.

Begitu juga dengan jam Omega, blog-blog Pro UMNO mengatakan jam tersebut adalah pemberian dari Kerajaan Arab Saudi kononnya.. sebenarnya apa yang mereka katakan itu adalah dua buah jam Omega yang di anugerahkan oleh Kerajaan Arab Saudi, satu dianugerahkan kepada Tun Mahathir dan satu lagi dianugerahkan kepada Anwar Ibrahim.

Malangnya dakwaan atau tuduhan mereka sekali lagi meleset bila pihak polis yang telah menyerahkan kad pendaftaran jam tersebut yang entah datang dari mana kepada pengedar jam Omega untuk dikenalpasti pemiliknya telah mengeluarkan kenyataan bahawa jam tersebut datangnya dari Taiwan.

Biarpun jelas bahawa konspirasi video lucah mereka telah menemui kegagalan mereka masih mahu menegakkan benang yang basah, mereka tetap mengatakan bahawa lelaki itu adalah Anwar Ibrahim.

30 April yang lalu dalam satu pertemuan dengan seorang sahabat yang merupakan Setiausaha PKR Permatang Pauh yang juga merupakan penjaga kepada Yayasan Aman di Penanti timbul satu lagi persoalan.

Yayasan Aman yang terletak di Penanti adalah tempat Anwar Ibrahim sering bermalam selain dari Sunway Hotel di Seberang Jaya.. Ada pihak termasuk Body Guard Anwar Ibrahim sendiri pernah mengatakan mereka diusik oleh hantu ketika bermalam di situ.. hmm.. entahlah..

Sahabat itu menceritakan bahawa Anwar sering tidak berbaju apabila berada di situ ketika hendak tidur, katanya terdapat satu parut bekas pembedahan tulang belakang yang kelihatan jelas di belakang Anwar..

Buat yang sudah terlupa tu.. pada tahun 2004 Anwar Ibrahim telah menjalani pembedahan di Aplha Clinic German (video di SINI) kerana masaalah tulang belakangnya yang dikatakan telah terhentak pada gari setelah jatuh terlentang dalam keadaan tangan bergari kebelakang akibat dibelasah oleh Rahim Noor..

Tiada ulasan:

Catat Ulasan