klik utk download Janji Jingga PR

kawan-kawan farizmusa.blogspot.com

Selasa, 26 Mei 2009

PROGRAM "KEMPEN SAFETY RIDING" BERSAMA YASIR SAID MERIAH !

26 Mei 2009
Program " Kempen Safety Riding " PRK N12 Penanti yang diadakan di perkarangan Markas Operasi Utama AMK Pusat berjaya dan sangat meriah dengan kehadiran anak-anak muda tempatan . Program yang dianjurkan oleh Chegubard.blogspot.com bersama AMK Pusat dan AMK Permatang Pauh . Turut sama hadir dalam program tersebut ialah Sdr. Fariz Musa ( Timbalan Ketua AMK Pusat ) , Sdr. Chegu Badrul Hisham Shahrin ( ahli MPT ) , YB Zuraidah ( Ketua Wanita PKR Pusat ) , YB Ustaz Firdaus Jaafar ( MP Jerai / Jawatankuasa DPP Pusat ) , YB Haji Taufiq Abd. Ghani ( ADUN Paroi / Ketua DPP Negeri Sembilan ) dan seluruh kepimpinan AMK Permatang Pauh .
Program hari ini diserikan dengan kehadiran Sdr. Yasir Said , Juara Cup Prix Asia bersama crew ARC ( Alternative Riding Club ) . Turut diserikan dengan persembahan 'poket bike' oleh anak-anak Sdr. Yasir serta demonstrasi pemanduan berhemah dan pengendalian motor yang betul oleh Sdr. Yasir .
Disamping itu para pengunjung juga diberikan perkhidmatan menukar minyak hitam secara percuma . Diberitahu sejumlah 170 buah motor telah berjaya mendapat perkhidmatan tersebut.
Pihak menganjur sangat marah dengan tindakan pihak polis yang cuba menghalang program tersebut dengan mengadakan road block di jalan-jalan menuju ke program tersebut . Termasuk juga pemantauan helikopter pihak polis yang berlegar di udara sekitar program tersebut memantau perjalanan program tersebut .
Namun begitu ianya tidak menghalang semangat ahli-ahli AMK untuk terus meneruskan program tersebut dengan jayanya . Kehadiran Yang Berbahagia Dr. Mansor Othman , calon N12 Parti Keadilan Rakyat yang turut menyampaikan ucapan menyerikan program tersebut .

* nanti gambar akan disiarkan - habis bateri la !

Tiada ulasan:

Catat Ulasan