klik utk download Janji Jingga PR

kawan-kawan farizmusa.blogspot.com

Jumaat, 19 Jun 2009

AMK Johor Sedia Jentera Ke Manek Urai

Johor Bahru - Dalam kemelut Dewan Pemuda PAS dikatakan berlaku perpecahan dan beberapa negeri enggan menghantar jentera di Pilihanraya Kecil manek Urai, Ketua Angkatan Muda Keadilan Johor telah merancang menghantar jenteranya.
Sdr. Zabidie Abas, Ketua AMK PKR Johor ketika dihubungi Johor Daily memberitahu, " AMK Johor akan ke Manek Urai sekitar 4-5 Julai, insyallah". Beliau menambah lagi, "walaupun jumlahnya tidak ramai AMK Johor akan membantu."
Sehubungan itu beliau menyeru AMK negeri lain turut bersama membantu calon PAS yang akan bertanding pada 14 Julai nanti. Ketika ditanya mengenai jumlah jentera AMK Johor, beliau sedang mengumpulkan seberapa ramai dan akan berkerjasama dengan Dewan Pemuda PAS Johor.
Zabidie menjawab ketika ditanya mengenai peluang calon Pakatan Rakyat di DUN Manek Urai, " jika memandang remeh, kita akan menerima kekalahan seperti di Batang Ai".
Dalam perkembangan lain ketika ditanya mengenai had umur AMK kepada 35 tahun, Zabidie berkata, "Undi majoriti telah bersetuju, kita bukan Umno yang semua setuju semasa membuat keputusan kemudian bertelagah." tegasnya lagi.

Posted by JOHOR DAILY

Tiada ulasan:

Catat Ulasan