klik utk download Janji Jingga PR

kawan-kawan farizmusa.blogspot.com

Ahad, 21 Jun 2009

Eksklusif: Terbongkar, Siapakah Gerangan Si Isteri Perdana Menteri Malaysia Yang Bernama Datin Seri Rosmah Mansor Itu Sebenarnya !!

KUALA LUMPUR [9.30 pm] - Ramai yang terkejut dengan pendedahan berani yang dilakukan oleh saudara mara dan kaum kerabat isteri Perdana Menteri Malaysia, Rosmah Mansor (foto), tentang sikap sebenar beliau selama ini. Susulan daripada pendedahan inilah kononnya timbul arahan kononnya kerajaan tidak membenarkan penjawat awam menggunakan "modem" untuk melayari internet baru-baru ini. Sebelum ini, kami sudah mendapat banyak laporan berita yang mengaitkan Rosmah Mansor ini sebenarnya, terutama ketika awal-awal beliau "mendapatkan perhatian" Najib Razak yang menjadi Menteri Besar Pahang ketika itu. Rosmah dikatakan menggunakan proksinya "Maznah Mazlan" untuk mendapatkan Najib.
Malahan juga terdapat laporan yang mengatakan ketika Najib menjadi MB Pahang ketika itu, Rosmah dikatakan saban hari menjengok Wisma Sri Pahang dekat Kuantan. Bomoh apakah yang beliau pakai, hingga Najib sanggup tidak mahu berjumpa dengan orang setiap petang gara-gara ingin bersama dengan Rosmah. Manakala, Maznah Mazlan dikatakan menjadi pengawal di lobi Wisma Sri Pahang.
Malah, bagi mengelirukan orang ramai Najib telah mengarahkan pengawal SUK mengalihkan kereta rasmi Menteri Besar ke bahagian belakang bangunan itu. Dan mengarahkan pengawal memaklumkan bahawa "MB tiada di pejabat" setiap kali ada orang awam atau pemimpin tertentu ingin bertemu dengan beliau. Kisah ini dicerita panjang berjela oleh seorang pengawal SUK Pahang yang pernah bersama Najib ketika beliau menjadi Menteri Besar Pahang.
Malah, dari kalangan mulut pemimpin wanita Pahang memang terdapat desas-desus yang Rosmah juga pernah mendapatkan khidmat "Mona Fendy" dalam usaha untuk mendapatkan Najib hingga menyebabkan isterinya ketika itu seolah-olah "gila". Laporan di atas adalah sebahagian daripada kisah kebobrokan Rosmah Mansor.
Namun pendedahan yang dibuat secara eksklusif di internet sekarang ini cukup menggemparkan rakyat Malaysia di seluruh dunia. Tambahan pula mereka yang membongkar maklumat itu adalah mempunyai pertalian rapat dengan isteri Perdana Menteri itu sendiri.
Dengan pendedahan ini juga jelas membuktikan kepada kita yang Najib sebenarnya bukanlah Perdana Menteri Malaysia, beliau hanyalah "Pak Turut" yang terpaksa mengikut apa sahaja arahan yang dikeluarkan oleh Rosmah Mansor. Justeru itu, yakinlah kita sekarang bahawa isteri Perdana menteri itu bukanlah seperti yang digambarkan oleh sesetengah orang. Malah beliau lebih hebat dan teruk dari itu sebenarnya.
FM - BETUL CAKAP NAJIB , INILAH 1 MALAYSIA ! ROSMAH SANGGUP BUAT APA SAHAJA ... BUNUH ALTANTUYA ???? ENTAH LA !!!! LU PIKIRLAH SENDIRI !!!!!

Tiada ulasan:

Catat Ulasan