klik utk download Janji Jingga PR

kawan-kawan farizmusa.blogspot.com

Isnin, 8 Jun 2009

UMNO Macam Kucing -MB Kedah


SHAH ALAM, 7 Jun 2009: Umno umpama kucing ...baik di depan tetapi awas, di belakang kita dia akan curi ikan kita. Kata Menteri Besar Kedah, Datuk Seri Azizan Abdul Razak ketika membuat ucapan penangguhan di Muktamar PAS ke 55 dekat sini hari ini.
"Menjadi perangai kucing juga dia akan berak di mana-mana sahaja hatta atas sejadah sekalipun," kata Azizan yang disambut gelak ketawa perwakilan dan pemerhati muktamar. Namun, Azizan berkata,
"kita tetap masih boleh runding dengan Umno ni." Azizan berkata, sehingga hari ini, Umno masih berusaha untuk mencuri Adun PAS dan berusaha untuk menjatuhkan kerajaan negeri Kedah.

"Mereka tidak berhenti dari membuat kerja ini," kata Azizan.(AK)

FM- adalah diingatkan akan jua wahai Datuk Seri Bendahara Negeri Kedah bahawa arakian menyebut , binatang yang berbulu berkaki empat bermisai ceracak ... apabila akan ianya hendak mengeluarkan hampas perut , maka dilantaknya di mana sahaja biasanya jamban paling ok adalah di atas tanah sukanya . selepas itu lalu dihidu akan tahinya itu selepas ianya melepas . sesudah dihidu dan dicium-cium akan baunya ( mesti stim giler ) , lalu dikambus agar tidak diketahui akan orang akan isi perutnya itu . tapi sepertimana akan biasanya , tetap akan diketahui orang akan najisnya sebab baunya tetap kuat walau dikambus sedalam mananya pun..tammat !

Tiada ulasan:

Catat Ulasan