klik utk download Janji Jingga PR

kawan-kawan farizmusa.blogspot.com

Ahad, 23 Ogos 2009

DEBAT SIAPA PENGKHIANAT MELAYU ? : PEMUDA PR LWN PEMUDA BN HARI INI 23 OGOS 2009 , APA CERITA ?

21 Ogos 2009 , Pemuda Pakatan Rakyat telah menghantar satu surat jemputan mengajak Pemuda BN berdebat isu ‘ SIAPA PENGKHIANAT MELAYU ?’ yang dijadualkan akan berlangsung pada hari ini 23 Ogos 2009 .

Sehingga sekarang , pelawaan Pemuda PR masih belum disahut oleh Pemuda UMNO/BN. Kalau benar Pemuda UMNO/BN berani dan tidak bacul sudah pasti akan menyahut pelawaan tersebut dan bersedia berdebat dengan Pemuda PR dalam membicarakan siapakah sebenarnya pengkianat orang Melayu .

Pemuda PR bersiap sedia untuk berdebat dengan Pemuda UMNO/BN dan Pemuda UMNO/BN boleh membariskan sesiapa sahaja termasuk Ketua Pemuda UMNO yang juga merupakan Pengerusi Pemuda BN yang selama ini lantang berkokok menuduh Anwar Ibrahim dan Pakatan Rakyat sebagai Pengkhianat Melayu .

Inilah masa yang sangat terbaik , gelanggang telah tersedia untuk sama-sama kita berdebat berdasarkan fakta dan hujah , kebenaran dan kesahihan . Inilah masanya untuk rakyat dapat menilai dan berfikir secara matang dan rasional . Bukan hanya berkokok tidak tentu pasal . Menggunakan media milik UMNO , menyerang secara peribadi .

Semoga Pemuda UMNO / BN jangan jadi bacul ! Ayuh kita berdebat! Siapakah Pengkhianat Melayu?????

Tiada ulasan:

Catat Ulasan