klik utk download Janji Jingga PR

kawan-kawan farizmusa.blogspot.com

Jumaat, 13 November 2009

BERDAMAI?

Ini saya petik daripada blog Zulkifli Nordin . Alhamdulillah selesai .


Salam 2 all.
Saya mengambil sikap menganggap isu saya dan YB Siva sebagai sudah selesai setelah dua perkara berlaku:
1. Kenyataan terbuka DSAI sendiri yang menegaskan bahawa kenyataan beliau menegur pemimpin PKR tidak dituju khusus kepada saya dan kenyataan YB Siva adalah satu kesilapan tafsiran.
2. YB Siva sendiri telah berjumpa dengan saya dan menyatakan kesilapan tafsiran tersebut dan akur dengan kenyataan DSAI.

Sebagai seorang Islam, saya sekadar mahu perkara yang sebenarnya ditegakkan. Dan kita mengambil sikap kalau orang sudah mengakui kesilapan dan mencari penyelesaian yang ma'ruf, apa salahnya kita memaafkan. Kita mempunyai perjuangan lebih besar dan saya tidak mahu perkara saperti ini menganggu agenda perjuangan yang lebih penting.
Sekian wassalam.

Zulkifli Bin Noordin
Khamis
24 Zulqaedah 1430
12 Nov 2009

Tiada ulasan:

Catat Ulasan