klik utk download Janji Jingga PR

kawan-kawan farizmusa.blogspot.com

Isnin, 30 November 2009

Taklimat Pakej Rangsangan Ekonomi Selangor, 2 Dis 2009 - Ucaptama oleh Datuk Seri Anwar Ibrahim, Penasihat Ekonomi Selangor

Kerajaan Negeri Selangor akan menganjurkan satu sesi taklimat berkenaan Pakej Rangsangan Ekonomi Selangor pada hari Rabu ini, 2 Disember 2009 bagi menerangkan usaha terkini kerajaan negeri dalam menjanakan ekonomi negeri.
Dato’ Menteri Besar Selangor Tan Sri Khalid Ibrahim akan hadir untuk merasmikan program tersebut; dan Penasihat Ekonomi Selangor Datuk Seri Anwar Ibrahim akan menyampaikan ucaptama bagi sesi taklimat itu.
Sesi taklimat yang akan diadakan pada jam 2:30 petang di Bangunan Annexe, Dewan Negeri Selangor ini merupakan program pertama yang dihadiri oleh Anwar Ibrahim sejak dilantik sebagai Penasihat Ekonomi Selangor.
Yang turut dijemput hadir ke sesi taklimat itu adalah Ahli Panel Penasihat Pakej Rangsangan Ekonomi Selangor, Ahli Dewan Undangan Negeri dan Ahli Parlimen Selangor, Ketua-ketua Jabatan Kerajaan Negeri.
Sesi taklimat itu akan dipengerusikan oleh Adun Seri Setia, Nik Nazmi Nik Ahmad yang juga Setiausaha Politik kepada Menteri Besar.
Ahli Panel dan topik pembentangan adalah seperti berikut:
1. Tuan Haji Jaafar Mohd Atan (Pengarah Jabatan Perancangan Bandar dan Desa) – “Pemuliharaan dan Pembangunan Sungai Klang”
2. Dato Mohamad Roslan Sakiman (Datuk Bandar Petaling Jaya) – “Projek Pembaharuan Bandar”
3. Datin Paduka Alinah Ahmad (Pengarah Eksekutif Lembaga Perumahan dan Hartanah Selangor) – “Pembangunan Semula Projek-projek Terbengkalai”
4. Ahmad Zakaria Mohamad Sidek (Pengarah Pertanian Selangor) - “Program Melipatkangandakan Hasil Padi”

Sekian, terima kasih.

Tiada ulasan:

Catat Ulasan