klik utk download Janji Jingga PR

kawan-kawan farizmusa.blogspot.com

Sabtu, 16 Oktober 2010

16 Oktober 2010 , hari penamaan calon jawatan tertinggi Parti Keadilan Rakyat


16 Oktober 2010 ialah hari pencalonan semua jawatan di peringkat nasional . Calon-calon yang layak bertanding akan mengemukan borang pencalonan kepada Jawatankuasa Pemilihan Pusat bermula jam 10 pagi hingga 6 petang .

Kali ini sudah pasti ramai tokoh-tokoh hebat akan menawarkan diri bertanding di semua jawatan iaitu Majlis Pimpinan Pusat ( MPP ) , Majlis Pimpinan Wanita , Majlis Pimpinan AMK . Pasti sengit dan hebat . Difahamkan ramai yang akan menawarkan diri bertanding di semua jawatan-jawatan yang telah ditetapkan berdasarkan perlembagaan parti .

Pelbagai persepsi , teori dan bicara kedai kopi akan terjawab esok . Siapa yang akan bertanding Presiden , Timbalan Presiden , Naib-Naib Presiden dan MPP . Begitu juga di peringkat AMK dan Wanita . Jawatan-jawatan penting parti akan menjadi tatapan dan perhatian semua ahli dan juga seluruh rakyat Malaysia yang mengikuti perkembangan pemilihan 2010 .

Pemilihan 2010 kali ini menggunakan kaedah terbaik , demokratik dan progresif . Seorang ahli satu undi . Diharapkan tiada sebarang kejadian negatif yang berlaku esok yang pasti sengaja diadakan bagi memburukkan reputasi parti . Insyaallah saya yakin tiada perkara yang tidak diingini berlaku .

Kita bertanding dalam suasana yang aman dan sihat . Mengimplimentasikan amalan demokrasi . Motif kita ialah menawan Putrajaya . Kali ini susana pemilihan sangat menarik . Malah juga menarik minat rakyat terhadap perkembangan parti . Diharapkan seluruh ahli Parti Keadilan rakyat akan menggunakan peluang ini untuk memilih pemimpin-pemimpin parti yang terbaik berdasarkan merit bukannya sokongan semborono .

Muafakat kita menuju Putrajaya !

Tiada ulasan:

Catat Ulasan