klik utk download Janji Jingga PR

kawan-kawan farizmusa.blogspot.com

Khamis, 17 Februari 2011

Fitnah 2 : Saifool MELAWAN ketika diliwat dan penemuan 'bukti baru'

Sepertimana pada 14 Februari 2011, perbicaraan hari ini diteruskan dan dilihat cubaan untuk mengaitkan DSAI dengan aktiviti 'oral seks' , skrip baru yang cuba untuk memburukkan imej dan kredebiliti DSAI yang sebelum ini tidak muncul .

Ini bermakna DSAI bukan sahaja difitnah dengan perbuatan sodomi tetapi termasuk iuga perbuatan 'oral seks' .
Ketua unit kemalangan dan kecemasan Hospital Kuala Lumpur (HKL), Dr Khairul Nizam Hassan sewaktu disoal dalam mahkamah memaklumkan bahawa Saifool telah dipaksa untuk melakukan 'oral seks' tersebut .

Sewaktu perbicaraan pada 14 Februari , berlaku pencanggahan fakta dan membuktikan Saifool berbohong apabila Dr. Khairul Nizam memberitahu mahkamah yang Saifool telah membersihkan diri sebelum hadir ke HKL untuk diperiksa oleh doktor pada 28 Jun 2008. Sedangkan sebelum itu Saifool menegaskan bahawa beliau tidak mandi selama 2 hari sebelum ke hospital untuk diperiksa .

Terbaru dalam pembicaraan hari ini ( 16 Februari 2011 ) yang turut dihadiri oleh wakil luar negara, termasuk dari Kanada dan Ireland serta pakar forensik DSAI , Dr David Wells dan pakar DNA Dr Brian McDonald menyaksikan bahawa Dr. Khairul Nizam menyatakan Saifool dipaksa untuk melakukan 'oral seks' tersebut oleh seorang tokoh yang terkenal . Sewaktu wawancara dengan Saifool mengaku yang Saifool MELAWAN sewaktu kejadian liwat tersebut .

Kalau benar seperti yang dinyatakan bahawa Saifool MELAWAN , tenaga apa yang ada kepada seorang anak muda yang berumur 25 tahun yang dilihat tegap dan perkasa sehingga tidak mampu untuk menolak atau bertindak ganas terhadap seorang tua yang berumur 63 tahun . Bukan sahaja tua tetapi mengalami masalah sakit tulang belakang !

Kalau benar Saifool MELAWAN dan dipaksa serta tidak bersetuju dengan perbuatan tersebut , saya yakin dan percaya sebagai seorang anak muda yang masih kuat dan bertenaga akan mampu 'membelasah' seorang tua yang bertindak melakukan perbuatan yang tidak bermoral tersebut . Kalau saya lah , sudah pasti LUNYAI saya kerjakan orang tua yang hendak meliwat saya ! 'MELAWAN' macam mana yang dimaksudkan atau itulah skrip yang telah disiapkan oleh pihak polis dan pendakwaraya .

Benarkah Saifool MELAWAN sedangkan sebelum ini beliau mengaku telah diliwat 9 kali ? Selepas diliwat , Saifool masih lagi datang bekerja di pejabat DSAI . Kalau saya diperlakukan sedemikian rupa , sudah pasti saya TIDAK AKAN DATANG LAGI bekerja sebab saya telah dipaksa dan diliwat ! Ternyata Saifool BERBOHONG !

Sedangkan kes yang dibicarakan ialah Seksyen 377B adalah kesalahan yang dilakukan secara sukerala tanpa paksaan, atau dipanggil consensual. Secara nyata berlaku percanggahan terhadap pertuduhan iaitu secara SUKERALA TANPA PAKSAAN . Sedangkan Saifool bertegas yang dia telah di DIPAKSA dan dia telah MELAWAN . Justeru , kes ini wajar dibuang !

Malah Dr. Khairul Nizam juga memberitahu mahkamah bahawa sewaktu membuat pemeriksaan terhadap Saifool , Saifool dalam keadaan yang 'tenang'.. Dr. Khairul juga menyatakan bahawa " kelakuan itu bukanlah tingkah laku yang normal ". Sememangnya BUKAN TINGKAHLAKU YANG NORMAL ! TIDAK NORMAL ! Sebab Saifool adalah PEMBOHONG !

Saya benar-benar merasa hairan bagaimana seorang yang dipaksa untuk diliwat ... tanpa trauma , tanpa rasa sedih , tanpa reaksi takut dan susah hati ? Dalam keadaan tenang ...apabila dubur dan lubang duburnya diperiksa , malah yang paling terseksa ialah 'maruah' diri yang sudah tercemar kerana sudah tiada 'DARA' lagi...

Kenyataan yang dibuat oleh Karpal Singh sebagai Ketua Peguam DSAI , tuduhan liwat terhadap DSAI mesti digugurkan ekoran “bukti terbaru” yang muncul berdasarkan kandungan laporan awal pro-forma, yang diberitahu di mahkamah hari ini . Bahawa penemuan bukti baru itu menunjukkan tuduhan ke atas anak guamannya ( DSAI ) adalah tidak berasas. Sememangnya TIDAK BERASAS dan terlalu dangkal .

Karpal berkata beberapa aspek penting dalam borang pro-forma seperti pemeriksaan rektal tidak diisi . Begitu juga dengan pemeriksaan dubur, latar sejarah perubatan Saifool dan peristiwa berhubung kejadian itu tidak diisi oleh doktor yang bertugas iaitu Dr Siew Sheue Feng . Ini membuktikan kaedah mengisi borang pro-forma adalah berlainan dengan apa yang Saifool beritahu kepada doktor.

Ghani Patail selaku Peguam Negara perlu mengugurkan kes tersebut . Ianya benar-benar memalukan negara dengan kes yang tiada asas dan tidak masuk akal ini . Ternyata ini adalah merupakan fitnah terhadap DSAI yang bermotifkan politik dilakukan oleh para konspirator yang tujuan menjatuhkan kredebiliti dan integriti DSAI yang bakal menjadi Perdana Menteri Malaysia !

Tiada ulasan:

Catat Ulasan