klik utk download Janji Jingga PR

kawan-kawan farizmusa.blogspot.com

Rabu, 23 Mac 2011

kenapa Datuk T tidak mahu serah video seks pada polis ? sebab dia dah KDN atau polis kan ...

'Datuk T tak akan serah pita seks kepada polis'


Pita video seks yang didakwa memaparkan ketua umum PKR, Datuk Seri Anwar Ibrahim tidak akan diserahkan kepada polis, menurut satu email yang didakwa ditulis oleh Datuk T dan diedarkan di kalangan wartawan hari ini.


Sebaliknya, dalam email itu, Datuk T berkata beliau bersedia menyerahkan video tersebut untuk diperiksa oleh 'suruhanjaya awam' yang dianggotai oleh pengamal media dan NGO.

Datuk T berkata keputusan itu diambil selepas Anwar membuat laporan polis pagi ini bagi menafikan sebarang pembabitannya.

Katanya, jika klip video berkenaan diserahkan kepada polis, Anwar akan mendakwa pihak berkuasa berkonspirasi menentangnya jika keputusan yang dibuat tidak menyebelahinya.

“Justeru, saya memutuskan tidak menyerahkan rakaman itu kepada pihak berkuasa. Saya akan serahkannya kepada suruhanjaya awam yang dianggotai oleh media dan NGO,” petik email itu. - malaysia kini

Adalah amat menghairankan bagi saya , kenapa Datuk T tidak bersedia menyerahkan video seks tersebut kepada pihak polis ? Adakah beliau sememnagnya adalah seseorang daripada kementerian dalam Negeri ( KDN ) atau pihak cawangan Khas PDRM , justeru tidak perlulah menghantar video seks tersebut kepada polis .

Sepertimana yang dijelaskan oleh beberapa wartawan yang turut hadir dalam menonton tayanan 'free' dan 'tidak mengaut keuntungan' ( meminjam kata-kata DS Nazri Aziz ) bahawa imej lelaki yang kononnya DSAI sedang melakukan hubungan seks dengan berbeza warna kulit dan perut yang boroi dari sebuah laptop .

Dirancang cukup rapi dan jelas merupakan konspirasi jahat yang terus bertindak memfitnah DSAI . Atas prinsip kebenaran maka DSAI sanggup membuat laporan polis meski pun kebimbangan sepertimana peristiwa 1998 akan berlaku . Di mana DSAI membuat laporan polis berkaitan fitnah 1 , akhirnya DSAI yang ditangkap .

Rakyat semakin muak dengan cerita rekaraya yang dicipta bagi tujuan menjatuhkan maruah dan kredibiliti DSAI . Ianya adalah bertujuan menghilangkan fokus serta lebih-lebih lagi kebimbangan UMNO/BN dengan suasana tidak menentu PRN Sarawak yang tidak berpihak kepada BN .

Justeru timbul pula isu video lucah yang tidak akan diserahkan kepada pihak polis . malah menghairankan apabila Hisamuddin Hussein dan Najib Razak terus tanpa apa-apa menafikan keterlibatan pihak polis dalam kes tersebut . ianya amat menghairankan kenapa tiba-tiba adik beradik sepupu ini membuat kenyataan yang sama . Ini memberikan gambaran dan menguatkan hujah bahawa pihak polis terlibat dengan pembikinan video Fitnah 3 ini .

Tiada ulasan:

Catat Ulasan