klik utk download Janji Jingga PR

kawan-kawan farizmusa.blogspot.com

Jumaat, 11 Disember 2009

membujur lalu melintang patah !

Saya agak tidak terkejut dengan tindakan manusia ini yang baru dilantik jawatan penting di Terengganu apabila bersungguh-sungguh untuk menjatuhkan saya dan memastikan saya digugurkan sebagai Ketua AMK Negeri Terengganu .
Sememangnya dari dulu lagi kami memang tidak berbaik dan banyak perkara yang saya tidak bersetuju dengan manusia ini . Bagi saya dia adalah 'pengkhianat dan petualang' pada parti dan perjuangan terutama kepada parti dari mula ditubuhkan . Orang-orang lama dalam Keadilan Terengganu sangat mengenali manusia ini . Yang menjadikan parti 'melukut di tepi gantang' sewaktu PAS memerintah Terengganu dan hanya cukup sekadar wujud sahaja . Manusia inilah yang marahkan saya selepas mengadakan perjumpaan dengan TGHA di rumah beliau kerana saya menyatakan komitmen ramai dengan penubuhan cawangan dan penambahan keahlian . " what's the hell mu nok tubuh cawangan banyok2?" , masih saya ingat .
Manusia inilah yang keluarkan kenyataan memfitnah saya dalam NST bahawa saya antara yang akan bertindak keluar daripada parti untuk sertai umno semula . Manusia inilah yang jugak sentiasa mengadakan perbincangan secara peribadi dengan pimpinan PAS sehingga Keadilan hanya dapat bertanding 2 kerusi dalam PRU10 iaitu Parlimen Kemaman dan DUN Telemong sahaja . Manusia inilah yang selepas kalah menghilangkan diri dan muncul selepas kemenangan hebat keadilan . Terlalu banyak perangai teruk manusia ini dan tak payahlah saya buang masa nyatakan di sini . Tidak menyesal saya untuk tidak berkawan dengan manusia sebegini termasuk barua-barua dia .
Saya dihubungi tadi bahawa manusia ini berjumpa Datuk Seri Anwar untuk pecat saya sebagai Ketua AMK Negeri Terengganu . Wow ! sampai ke situ ! Entah apa yang difitnahkan dan direka-reka cerita pada Big Boss . Perkara sebegini bukan baru . Sudah banyak tindakan bodoh yang dilakukan oleh manusia ini .
Konvensyen Khas parti di Terengganu gagal , bermacam tomahan dan fitnah pada AMK dan saya . jangan lupa wahai manusia , Allah itu Maha Kaya . Kebenaran tetap akan menang . Fitnahlah seberapa banyak yang kamu mampu . Orang yang 'sakit jiwa' je yang buat kerja-kerja macam ni. Orang yang hati perut busuk ! Memang saya tidak layan manusia ini dengan barua-barua dia ni... kalau layan bertambah-tambah kerja-kerja banggang dia orang . So ikut pandai puok2 mu la !
Saya tetap dengan gerakkerja saya , saya tidak akan bersekongkol dengan manusia yang hipokrit dan bodoh ini . Politik kampungan dan perangai lebih teruk daripada umno !
membujur lalu , melintang patah ! lawan tetap lawan ! Terima kasih atas sokongan sahabat-sahabat yang terus setia berjuang bersama-sama saya . Jazakallah !

3 ulasan:

  1. Inilah masalahnya kalau orang dalam parti sendiri yang buat taik. Budaya cantas mencantas inilah salah satu sebab yang menghalang kemajuan parti. Kalau macam ni, macam manalah kita nak tumpaskan UMNO.

    BalasPadam
  2. lawan.... jagan tak lawan...... kita lawan sampai dia mampossssss

    BalasPadam
  3. wa sentiasa bersama ayah su...(anak kak ani chendering)

    BalasPadam